1
Wpisywanie adresu
2
klatki z pogrubioną ramką są klatkami kluczowymi czyli animacja się zatrzymuje lub kadr jest statyczny
3
Ręczne wyrysowanie przycisku
4
5
6
7
Błyskawicze przejście od jednego przycisku do całego interfejsu
8
9
10
11
Zamiana miejsc
12
Szybkie przejście do ekranu logowania. Import pliku wideo do prototypu
13
Szybkie przejście do ekranu głównego
14
15
16
17
18
Pojawienie się dodatkowego ekranu. Rozpoczęcie dodawania interakcji do prototypu
19
Nałozenie dwóch ekranów na siebie
20
Szybkie przejście do wisoku wszystkich ekranów
21
Ekran pakuje się, skurcza...
22
... do formy linku
23
kliknięcie w przycisk "udostępnij"
24
25
Pojawiają się inni użytkownicy
26
27
Przechodzimy do widoku jednego z użytkowników
28
29
30
Obserwujemy pracę jednej osoby
31
Ekran dzieli się najpierw na dwa widoki, potem na 3 i 4. Każdy użytkownik pracuje na tym samym prototypie...
32
... w tym samym czasie. Oddalenie kamery.
33
Po zbliżeniu pojawia się efekt latarki, która "oświetla" fragment prototypu i pokazuje że pod grafiką kryje się kod
34
Lataka przechodzi za kadr i pojwai się okno zapisu obrazów
35
Obrazy zapisują się na komputerze
36
Oddalenie. Komputer się zamyka
37
38