Grzegorz Samson

Motion Design

UXPin App Promo

1


Wpisywanie adresu


2


klatki z pogrubioną ramką są klatkami kluczowymi czyli animacja się zatrzymuje lub kadr jest statyczny


3


Ręczne wyrysowanie przycisku


4


5


6


7


Błyskawicze przejście od jednego przycisku do całego interfejsu


8


9


10


11


Zamiana miejsc


12


Szybkie przejście do ekranu logowania. Import pliku wideo do prototypu


13


Szybkie przejście do ekranu głównego


14


15


16


17


18


Pojawienie się dodatkowego ekranu. Rozpoczęcie dodawania interakcji do prototypu


19


Nałozenie dwóch ekranów na siebie


20


Szybkie przejście do wisoku wszystkich ekranów


21


Ekran pakuje się, skurcza...


22


... do formy linku


23


kliknięcie w przycisk "udostępnij"


24


25


Pojawiają się inni użytkownicy


26


27


Przechodzimy do widoku jednego z użytkowników


28


29


30


Obserwujemy pracę jednej osoby


31


Ekran dzieli się najpierw na dwa widoki, potem na 3 i 4. Każdy użytkownik pracuje na tym samym prototypie...


32


... w tym samym czasie. Oddalenie kamery.


33


Po zbliżeniu pojawia się efekt latarki, która "oświetla" fragment prototypu i pokazuje że pod grafiką kryje się kod


34


Lataka przechodzi za kadr i pojwai się okno zapisu obrazów


35


Obrazy zapisują się na komputerze


36


Oddalenie. Komputer się zamyka


37


38